Тэма: Тэкст.
Агульныя звесткі пра тэкст.
Мэта: Стварыць
умовы для актуалізацыі ведаў вучняў пра тэст і яго будову.
Задачы:
- · сістэмазаваць веды вучняў пра тэст, тэму, асноўную думку, загаловак, будову тэсту;
- · адпрацоўваць уменне адрозніваць тэкст ад набору сказаў, складаць сказы і тэксты, правільна афармляць іх на пісьме;
- · развіваць маўленне, мысленне, цікаўнасць да мовы.
Тып урока: замацаванне вывучанага
Абсталяванне: ПК з выхадам у
Інтэрнет, выява Лады, падручнікі, сшыткі,
запісы на дошцы, схема, клубок.
Ход
урока
1.
Арганізацыйный
момант.
Сёння мы з вамі мы будем падарожнічаць разам з
прыгажуняй. Паглядзіце і ўспомніце, як яе завуць? (Настаўнік паказвае выяву ЛАДЫ, прымацоўвае на дошцы)
Пакажам ёй, якія мы ветлівыя. Звяртаемся да спасылкі. http://LearningApps.org/display?v=p0rpeniu516
2.
Пастаноўка мэт і задач урока.
Звярніце ўвагу! На
дошцы напісаны пачатак сказа, вам неабходна яго закончыць:
Мне будзе прыемна, калі……
…. атрымаю добрую адзнаку;
…. зразумею тэму ўрока;
… прыгожа напішу на дошцы і ў сшытку;
… ствару добры настрой сябрам;
…..знайду ўзаемапаразуменне з настаўнікам;
……будзе цікава.
(Дзеці зачытваюць)
Кожны з вас склаў асобны сказ. Ці можна аб’яднаць усе
сказы адной тэмай?
Што ствараюць сказы, размешчаныя ў пэўным парадку і аб’яднаныя
тэмай?
Як вы думаеце, якая тэма нашага
ўрока?
3.
Арфаграфічная
хвілінка
Тт Тт ттттттттт
Ту та то ты
Тэкст -
Запішыце аднакаранёвыя словы да слова тэкст, вызначне
корань.
4.
Актуалізацыя
і замацаванне ведаў па тэме.
Работа з
падручнікам (Франтальная работа)
На старонцы 13 падручніка зробім практыкаванне 23.
Практыкаванне 24 с.14. Ці можна гэту групу сказаў назваць тэкстам і
чаму?
Давайце дапаможам Ладзе з асобных сказаў скласці тэкст.
Выкарыстоўваем спасылку http://LearningApps.org/display?v=pu0sr1ok316
Вызначце тэму і асноўную думку тэксту.
Які загаловак вы дадзіце тэксту?
Як правільна падабраць загаловак?
Фізкультхвілінка
Лада перадала нам чароўны клубок. Яна хоча, каб з яго
дапамогай кожны з вас расказаў ёй пра сябе. Станем у круг, будзем перакідваць
клубок адзін аднаму і пры гэтым гаварыць невялікія сказы пра сябе. (Настаўнік
трымае канец ніткі. Атрымліваецца павуцінка.)
Вось так і ў тэксце, сказы звязаны адзін з адным.
Вы ўпэўніліся, што складаць сказы – не проста. Давайце паспрапуем ў гэтым папрактыкавацца. Ціснем
спасылкі:
(Абмежаваць выкананне задання па часе. Выстаўленне адзнак)
Самастойная пісьмовая
работа
Практыкаванне 25 с.14. (франтальная праверка, вычань чытае свой варыянт)
Перакажыце тэкст, абапіраючыся на пытанні да яго. (работа ў
парах, пераказ па ланцужку)
5. Падвядзенне
вынікаў. Рэфлексія.
Дзеці ў сшытках запаўняюць схему. Агучваюць яе. Настаўнік за імі запаўняе
схему на дошцы.
Звярніцеся да сказа, які кожны пісаў на пачатку ўрока. Ці
збыліся вашы спадзяванні?
6. Дамашняе заданне
Для ўсіх – Пр.27
с.15
Для цікаўных –
заданне па спасылцы http://LearningApps.org/display?v=pjv4v2vj516
Комментариев нет:
Отправить комментарий